אפשרויות משלוח

קיימות מספר אפשרויות משלוח:

משלוח עם שליח - חברת דוור ראשון

חברת ההפצה והשילוח המובילה בארץ מציעה מגוון פתרונות שילוח לכל סוגי המשלוחים וההובלות.

זמן אספקה: זמן משלוח ממוצע 2-3 ימי עסקים (זמן משלוח מרבי 6 ימי עסקים, אלה אם כן רשום אחרת בדף המוצר או שאזור המשלוח מופיע ברשימת אזורי שילוח חריגים).

אזורי הפצה: כל הארץ.

מספר טלפון של חברת השליחויות לבירורים: 5409* שלוחה מספר 1.

הערות חשובות:

  • תוך 24 שעות מביצוע ההזמנה ישלח אליכם למייל שהזנתם בעת ביצוע ההזמנה מספר מעקב המאפשר לעקוב אחר החבילה.
  • המשלוחים מתבצעים בימים א-ה משעה 9:00 ועד 17:00, ההספקה תעשה בשעות שיקבעו על ידי חברת המשלוחים, בכול אופן חברת המשלוחים תנסה לתאם הספקה שתהייה נוחה ללקוח.
  • משלוח בשעות חריגות יש לבדוק בטלפון: 074-7037231 לפני ביצוע ההזמנה.
  • זמן המשלוח עלול להשתנות באזורים חריגים.
  • במידה ונבחרו מספר מוצרים והמשקל הכולל שלהם אינו עובר את המשקל המקסימלי וניתן לחבר אותם יחד לחבילה אחת, אנו מחברים אותם יחד על מנת לחסוך לכם את דמי המשלוח.
  • הגעת סרק: כשל במסירת החבילה בשל סיבה הקשורה ללקוח תחויב בתוספת 25 ש"ח.
  • שינוי כתובת לאחר יציאת המשלוח מהחנות, תחויב בתוספת של 25 ש"ח וזמן המשלוח עלול להתעכב.
  • למען הסר ספק, עלות המשלוח הנקובה בדף המוצר אינה כוללת חיוב בגין הובלה חריגה כגון, הובלת מוצר לקומה גבוהה שלא ניתן לבצעה באמצעות מעלית ו/או הובלה הדורשת כוח אדם מיוחד ו/או מנוף ו/או אמצעים מיוחדים כלשהם (להלן: "תוספת בגין הובלה מיוחדת"). במידה ומדובר בבניין ללא מעלית או בבניין ללא גישה המשלוח יהיה לכניסה לבניין ולא לדירה, כמו כן במידה והמשקל של החבילה עולה על 30 ק"ג ההובלה תהיה לכניסה לבניין בלבד!

חברת ספיר הובלות

חברת הובלות למשלוחים חריגים וכבדים במיוחד (המערכת בוחרת אוטמטית את חברת השליחויות הנ"ל במידה ומדובר במוצרים כבדים או חבילות חריגות).

זמן אספקה: זמן משלוח ממוצע 2-3 ימי עסקים (זמן משלוח מרבי 6 ימי עסקים, אלה אם כן רשום אחרת בדף המוצר או שאזור המשלוח מופיע ברשימת אזורי שילוח חריגים).

אזורי הפצה: כל הארץ.

המשלוח מתבצע ללא מספרי מעקב אך השליחים מתאמים לפני ההגעה.


משלוח אקספרס

משלוח מהיר באזור גוש דן בלבד.

זמן אספקה: זמן משלוח ממוצע 24 שעות (זמן משלוח מרבי 3 ימי עסקים).

אזורי הפצה: אזור גוש דן בלבד.

הערות חשובות:

  • המשלוח מתבצע ללא מספרי מעקב אך השליח מתאם לפני ההגעה.
  • זמני האספקה יספרו מיום ביצוע ההזמנה במידה ובוצעה לפני השעה 12:00, במידה וההזמנה בוצעה לאחר השעה 12:00 יספרו מיום לאחר ביצוע ההזמנה
  • זמני האספקה יימנו בימי עסקים בלבד, בימים א' עד ה' בלבד. ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג לא יבואו במניין ימי עסקים.
  • במידה והמשלוח לא יסופק תוך 3 ימי עסקים ישלח זיכוי לתוספת ששולמה בגין משלוח אקספרס והמשלוח יסופק כמשלוח רגיל תוך 6 ימי עסקים.


איסוף עצמי מחיפה

ניתן לאסוף את ההזמנה שלכם מהמחסן הראשי בחיפה דרך אלנבי 17 - בתיאום מראש בלבד!

שעות פעילות:

ימים א-ה - 10:00-16:30.

יום ו - 10:00-13:00.

* נא לתאם איסוף עצמי בטלפון: 074-7037231.


נקודות חלוקה - EASYPOINT

EASYPOINT הינו שירות שליחויות מהפכני ומתקדם לקבלת חבילות ומשלוחים באמצעות כ-800 מרכזי שירות הפרושים בכל רחבי הארץ.

מרכזי השירות ממוקמים בתוך נקודות מכירה קמעוניות, חנויות פרטיות וסניפים של רשתות למוצרי צריכה ברחבי הארץ.

השירות חוסך זמן יקר בהמתנה לשליח, אינו מצריך תיאום מראש ומאפשר לאסוף את המשלוח במועד הנוח ביותר ללקוח.

לאחר שהמשלוח הגיע למרכז חלוקה שולחת חברת צ’יטה הודעת SMS ללקוח ומעדכנת אותו עם הכתובת של מרכז החלוקה ושעות הפתיחה.

זמן האספקה : עד 8 ימי עסקים.


הערות חשובות:

  • משלוח EASYPOINT אינו תקף לחבילות שמשקלן הכולל עולה על משקל של 5 ק"ג ו\או לגודל חבילה העולה על 30*30*30 ס"מ, על כן, ייתכנו מצבים בהם מוצר שמשקלו כיחיד מאפשר שליחה ע"י EASYPOINT אך שני פריטים מאותו המוצר יחרגו מגודל האריזה ו\או המשקל במקרה זה המשלוח ישלח על ידי חברת שליחויות רגילה לכתובת שצוינה בעת ביצוע ההזמנה.
  • במעמד איסוף המשלוח יש להציג את הודעת הSMS שקיבלתם.
  • במידה ולא תבחר נקודת חלוקה על ידי הלקוח, המערכת תאתר אוטמטית את נקודת החלוקה הקרובה ביותר לכתובת שהוזנה על ידי הלקוח בעת ביצוע ההזמנה והמשלוח ישלח לשם, את הקוד של נקודת החלוקה הרצויה יש לרשום בהערות של ההזמנה.